Wij zullen er alles aan doen om u een perfect product te leveren en er voor te zorgen dat de dienstverlening dienovereenkomstig is. Er kunnen zicht echter altijd situaties voordoen dat u over bepaalde zaken niet tevreden bent. Schroom dan niet om direct contact met ons op te nemen, zodat wij u zo adequaat mogelijk kunnen helpen.
T: 050-4090773
E: [email protected]
VOORWAARDEN
- Klachten over de geleverde producten (juiste product, formaat en/of aantallen e.d.) dienen binnen 48 uur na uitlevering te worden gemeld bij de Klantenservice. Na deze termijn kunnen wij een dergelijke klacht niet meer in behandeling nemen. Het is dus van groot belang dat u direct na levering uw order hierop goed controleert;
- Klachten over de geleverde producten (kwaliteit) dienen binnen 14 dagen na uitlevering te worden gemeld bij de Klantenservice. Na deze termijn kunnen wij een dergelijke klacht niet meer in behandeling nemen. Dit geldt uiteraard niet voor de reguliere garantie op het product;
- Wij zijn alléén aansprakelijk voor direct schade en nimmer voor indirecte schade zoals opnieuw aanbrengen e.d. (vervolgschade)
UITSLUITINGEN
- Ondanks de grote zorg die wij besteden aan onze webshop, kunnen door fotografie en/of druk de producten enigszins afwijken. Daarnaast kunnen er vanwege typefouten kennelijke vergissingen ontstaan. Hierop worden geen klachten geaccepteerd;
- Alle in deze webshop vermelde gewichten, afmetingen e.d. zijn ca. Het kan best zijn dat er minimale afwijkingen zijn. Hierop worden geen klachten geaccepteerd.
Voor ons zijn tevreden klanten het allerbelangrijkste en uiteindelijk ook onze ambassadeurs. Mocht u niet tevreden zijn en wilt u dit direct kwijt, schroom dan niet om ons direct te bellen 050-4090773, zodat wij u direct kunnen helpen en daar waar nodig onze dienstverlening kunnen aanpassen cq verbeteren.
SAMEN KOMEN WIJ ALTIJD TOT EEN OPLOSSING !