Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren die voldoet aan uw verwachtingen. Bent u desondanks niet tevreden of heeft u gewoonweg het verkeerde besteld? Geen nood, u heeft zonder opgaaf van reden het recht om binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling deze aan te melden voor retournering.
STAPPENPLAN MET UW ACCOUNT
- log in op uw account
- kies vervolgens voor "mijn bestellingen"
- kies de bestelling die u wenst te retourneren en klik op "bekijken"
- kies vervolgens onderaan "artikelen retourneren"
- vul het getoonde formulier verder in en klik op "verstuur"
- retourneer vervolgens uw bestelling en houd hierbij rekening met de voorwaarden zoals hieronder beschreven
- na ontvangst van uw retourzending mailen wij u een ontvangstbevestiging
- wij controleren uw retourzending en indien deze voldoet aan de voorwaarden ontvangt u per e-mail de creditfactuur en crediteren wij het bedrag binnen 7 dagen
STAPPENPLAN MET EEN FORMULIER
- download het retourformulier en vul deze volledig is (digitaal PDF)
- retourneer vervolgens uw bestelling incl. het retourformulier en houd hierbij rekening met de voorwaarden zoals hieronder beschreven
- na ontvangst van uw retourzending mailen wij u een ontvangstbevestiging
- wij controleren de retourzending en indien deze voldoet aan de voorwaarden crediteren wij het bedrag binnen 7 dagen
VOORWAARDEN
- Indien u uw aankoop wilt retourneren dient dit te gebeuren binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen
- Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn en geen gebruikssporen vertonen
- De verpakking dient in nieuwstaat te verkeren zodat wij het product alsnog kunnen verkopen
- De retourkosten zijn voor uw rekening, ongefrankeerde zendingen worden niet aangenomen
- Deze retourkosten gelden uiteraard niet indien het product niet goed of beschadigd is buiten uw schuld om
- Nadat wij u retourzending hebben ontvangen & gecontroleerd crediteren wij het betaalde bedrag binnen 7 dagen
RETOURADRES
U kunt uw retourzending versturen naar het volgende adres:
Protecx
t.a.v. retouren
Bernhardlaan 7
9471 EH Zuidlaren
BESCHADIGD ! EN NU ?
Indien u bij de aflevering al een beschadiging constateert, neem de bestelling dan niet aan en vraag de bezorger om hiervan melding te maken en deze weer mee te nemen. Heeft u het pakket al aangenomen en constateert u achteraf beschadigingen of iets anders wat niet hoort, neem dan direct contact met ons op om gezamenlijk te kijken hoe wij dit z.s.m. kunnen oplossen.